Det skulle vara najs om smartshake gjorde en big-version som rymde 1L så slipper man fylla på allt eftersom man sippar under passets gång. 1,2L skulle inte heller vara fel, man dricker ju som en häst!:)
Hej!
Det blir ju en hel del kosttillskott under dagen om man nu ska proteinpulsa, ta pwo mm.
Dessutom om man jobbar så kan det vara svårt att ta med sig orginal påsar och burkar till jobbet.
Jag har lyckats komma ner till 2 burkar per dag.
En smartshaker med PWO, slow carbs mm + 2 behållare med protein
Smartshaken finns på Gymvaruhuset.
Sen köpte jag en välling doserare på en babyland affär med plats för 3 doser.
Det rymmer 25-30gr protein i den och är smidig att ha med. Det finns säkert andra än rosa
Då får jag med mig minst 6 doser på bara 2 behållare (fler om man tar te.x 3 doser leucin i en behållare).
![]()
Någon som har några andra tips?
Det skulle vara najs om smartshake gjorde en big-version som rymde 1L så slipper man fylla på allt eftersom man sippar under passets gång. 1,2L skulle inte heller vara fel, man dricker ju som en häst!:)
Om smartshake nu gör en version BIG, så kommer det ju bli ett åbäke till shake. Men visst finns det fördelar. Jag har beställt hem två gun smoke black nu, så får se vad det är för nå. Har inte köpt pga den lilla behållaren. Men Jocke har sagt att han pushat för en modell större.. Så vi får la se.
Ontopic:
Mitt tips är tre smartshakes. Och eventuellt en burk med leucin. Jag tänkte att man kunde fylla i leucin i omega 3 burkarna och ha med!
Jag nämnde detta i min journal för någon månad sedan. Ja, SmartShake kommer med en större shaker (själva bägaren för blandning) till hösten. Detta var något jag påpekade för Micke redan när vi testade prototypen förra hösten.